19-11-2024
15-11-2024
12-11-2024
07-11-2024
Strona głównaLatarkiLatarka czołowa SILVA TRAIL RUNNER II
Trail Runner II to latarka czołowa zaprojektowana specjalnie do uprawiania dynamicznych sportów terenowych, takich jak bieganie, narciarstwo biegowe, kolarstwo górskie czy biegi na orientację. Jej zaletami są niska masa i mocny strumień światła – 140 lumenów.
Trail Runner II na najwyższym trybie świecenia daje140 lumenów silnego, białego światła. Dzięki takim parametrom latarka to znakomicie nadaje się do szybkiego przemieszczania. Maksymalny czas ciągłego świecenia to aż 90 godzin w trybie oszczędnym i 30 godzin w trybie maksymalnego świecenia.
Moduł świetlny posiada bardzo dużą i precyzyjną regulację kąta świecenia. Został zamontowany na szerokiej gumie która trzyma się bardzo dobrze i na głowie i na kasku. Guma od spodu posiada pasek silikonowy, który zapobiega zsuwaniu się latarki. Latarka zasilana jest trzema bateriami typu AAA (znajdują się w zestawie).
Baterie montuje się w pojemniku połączonym z latarką kablem. Pojemnik ten umieszczony jest na pasku. Latarka posiada klasę wodoodporności IPX6. Oznacza to że Trail Runner jest odporna na deszcz i chwilowe zachlapanie, co przy normalnym użytkowaniu w zupełności nam wystarcza.
Najważniejszą zaletą latarki Trail Runner jest system Intelligent Light®, który pozwala na lepsze oświetlenie drogi którą się poruszamy. Działa na takiej zasadzie, że długi snop światła o pełnej mocy daje mocna dioda, która oświetla drogę przed nami. Boki doświetlają nam dwie mniejsze diody. Taki system oświetlenia sprawdza się o wiele lepiej od tradycyjnych. Tutaj po prostu widać także to co znajduje się z boku naszej trasy. Dzięki systemowi Intelligent Light® latarka Trail Runner II jest idealnym narzędziem do uprawiania wszelkich sportów biegowych.
Latarka posiada trzy tryby mocy światła, które pozwalają dopasować ją do naszych aktualnych potrzeb.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.